Posetite stranicu ''Doba Heroja''

''Doba Heroja'' - NOB, Josip Broz Tito, Socijalisitčka Jugoslavija itd.

10. srp 2008.

S. Marković - Izjava

Ја сам већ поодавна послао ''Раднику'' одговор Др. Владану Ђорђевићу на његово отворено писмо у ''Јединству'', у коме између осталих својих измишљотина вели и то да сам ја писао кнезу Николи неко писмо, нудио му круну и т. д.[1] - али тај одговор до данас не изађе у ''Раднику''. А судећи по томе што полиција у Београду чини свакојаке сметње и забране уредништву ''Радника'' да се штампају моји одговори Др. Владану који се тичу радничког питања у Србији (најпре је, пошто је први чланак већ био штампан, штампару забрањено уопште штампати моје чланке а после 2-3 броја пустили су да се чланак штампа, али без мога имена), што је у уредништву чињена полицијска истрага без икаква основа и напослетку што је узапћен 50. бр. ''Радника'' у коме апсолутно ничега није било против закона у Србији нити против владе, осим што је било продужењње мога одговора ''о радничком питању у Србији'' и била је прештампана ''опаска'' из ''Заставе'', која се тиче докртора Владана[2] (узгред буди речено да ''Јединство'' које је пустило лаж доктора Владана[3] није хтело да прештампа ''опаску'' из ''Заставе''); из свег тога ја закључујем да је полиција узела у заштиту Др. Владана и његове измишљотине па не допушта да се у Србији Др. Владан обелодани као прост лажов и денунцијатор, што у ствари јесте и ште ће се видети ако полиција и штампарска цензура препусти мој одговор у ''Раднику''. На овом месту ја не мисли да водим полемику са Др. Владаном, него само изјављујем да ја нисам имао никакво писмо црногорском кнезу Николи[4], а најмање неко ''фамозно'' писмо о коме говори Др. Владан. Он је то слагао, или је пустио у свет лаж њеког његовог ''пријатеља'', кога веома желим да познам јавно.

Nema komentara: